26 Ocak 2016 Salı

Kore Dizileri (Takıntı mı yaptı ne :) You Came From Stars / My Love from stars 2

     Tatile girmenin verdiği rahatlıkla, hava şartları yüzünden pek dışarı çıkamamakta eklenince (sanki tatil öncesi hayatım çok farklıymış gibi) yine pc başında, dizi peşinde zaman öldürüyorum. 

2. You Came From Stars / My Love from stars: 
Bu bir uzaylı filmi, ama eğlenceli, romantik, bazen gerilimli. Esas oğlan yaklaşık 400 yıl önce dünyaya inmiş, İnsanları ve insanlığı araştıran bir uzaylı. Ayrıca işitme ve hız konusunda yetenekli. Dünyaya araştırma yapmaya, numuneler almaya gelmiş, güzel güzel 400 yıl kadar burada kalmış tam kendi gezegenine gitmesine 3-4 ay kala sen tut aktirist olan şımarık esas kıza aşık ol. Şimdi gitsin mi, kalsın mı kalacaksa bunu nasıl başarsın.Gidecekse kız bununla nasıl baş etsin...  Bana çok komik gelen sahneler vardı. son bölüme kadar oldukça eğlendim. Ama esas kızın esas oğlanı özlediği, onsuz olamayacağını anlattığı bir sahne vardı ki çok etkilendim. Bana göre her oyuncu özlem ve ayrılık acısını anlatamaz. sadece ağlamakla, yerlere yatmakla, tepinmekle, anıları hayal etmekle olmaz. Öyle bir ifade takınırsın ki karşı taraf aynen alır o hissi işte bu dizi de öyle bir sahne vardı bence.





Hiç yorum yok: