17 Kasım 2015 Salı

Kurallar...Kurallar...Kurallar...





   Nette gezerken Şenayım şinanayım görmüş yolladı. şimdinin modası kurallar panosu hazırlamak. E ben çok sevdim bunları hemen yapalım dedim. Şenayım ben de isterim dedi. Kıskaaaaaaaannnnnnççççç :) Neyse bunu 10marifette gördüm. THERİA  kullanıcısı paylaşmıştı. Genellikle nette gördüklerimde cümleler; yapma, etme, yap, et  gibi sonuçlanıyordu. Oysa ben olumlama cümlelerine çok inananırım ve günlük hayatta da çok kullanırım.         (Tamam uzun bi süre depresyondaydım gözüm gönlüm olumlama görecek durumda değildi ama geçti gitti şimdi. )  ( yani sanırım :)))))





      Utanmasam tıpatıp aynını yapacaktım da beceremedim. boş zemin fotoğrafını paintte açıp farklı yazı karakterleriyle yazıp A3 boyutunda çıktı alıp renkli mukavvaya yapıştırıp girişe astım. Gelen giden e sen yalnız yaşıyorsun bu "biz"  ne oluyor ki diyor.
Biz: Ben, Keyfim ve Kahyası :)))  

   


   
Sonra Sınıfım için uyarlayayım dedim Uyarlamak mı şaka mısın yine aynısını yaptım. Hırkıs mıyım neyim. 


















      Aslında kendime ait bi evim olsa giriş duvarıma ailece seçeceğimiz cümleler yazardım bir de kendi el izlerimizle rengarenk boyardım girişi. :))  Anneme söylesem "ne o öyle yamalık gibi" de diyebilir fikri çok beğenedebilir. denemek lazım ;) 












    







   Sonra yetmedi Mutfak kuralları çıktı :)   Çok güzel değil mi ya :)) 
















      













Görseli şu adreste gördüm.





 Hazır bu panolara sarmışken Şenayım şinanayımın oğlu Eymenin 1. yaş günü bilgi panosu yaptık misafirleri çok beğenmiş ( hahaha kibirlendim mi ne ) :)



Hiç yorum yok: