11 Kasım 2012 Pazar

Adana'da Yüzme Kursu Arayanlara


        2011 yaz tatilinde tatil vakti gelmeden planımı yapmış evde oturmamaya karar vermiştim. Yüzme Kursuna yazıldım.

       Aslında yüzebiliyorum. Hatta hızlıyım. Çok uzak, Çok derin,Çok dalgalı fark etmez  yüzebiliyorum. Ama estetik değil yüzüşüm, ben öyle olduğuna inanıyorum. kollarımı atışım, suya vuruşlarım falan .

        Yüzmeyi bana ablam öğretti sağolsun öyle kursa mursa gidemedik. Küçükken hemen her yaz teyzemler ve biz ortak çadır kurar en az 10 günümüzü plajda geçirirdik inanılmaz güzel günlerdi. Neyse konumuz bu değil. İşte ablam bu tatillerimiz sırasında benimle ilgilenir sabırla yüzmem için uğraşırdı. Şimdi düşünüyorumda sülalede yüzme kursuna giden olmamış bizde :)  böyle böyle öğrendim yüzmeyi. Ama beğenmiyordum kendimi. Bende 2011 yazında neden yüzme stili kursuna gitmiyorum ki dedim. Daha estetik yüzmeyi öğrenebilirim pekala. İlk adımı attım iyikide atmışım hatta neden bu kadar geç kalmışım bilmiyorum.  Şimdi madem yüzebiliyorsun ne demeye kursa gidersin arkadaşım diyenler için söylüyorum 2013 baharına başka planlarım var. Bunun temelini oluşturuyorum. 1 yıldır yapmak isteyipte sağlık sorunlarımdan dolayı sürekli ertelediğim dalış kursu planım var hatta hedefim eğitmen olmak ya da sualtı fatoğrafçılığı yapmak.

        Yine rotamı şaşırdım konuya dönüyorum. Kursları araştırdım ve sonunda Adana Hayal Park Yüzme Havuzuna kayıt yaptırdım. 2 ay haftada 3 gün günde 2 saatlik programla hem çok eğlendim hem estetik yüzüyorum artık ;)

        Sadece bayanlara özel seanslarıda var isteyene karma seanslarda bireysel yada grup eğitimleri veriyorlar. Kışın havuz suyu ılık, yazın serin ohhh Adana sıcağında ne iyi oluyor. En çok hoşuma giden kısmı yaz-kış farketmiyor duşlarda sıcak su seçeneği var. Havuz klorla değil ozanla temizleniyor. Ben çok hassas olmama rağmen mikrop kapmadım. İsteyene yüzmenin yanısıra fitness, step-aerobik ve sauna’ya da seans başı ücret ödeyerek faydalanmak mümkün. Paket programlarla fiyatlar iyice cazip hale geliyor.

       Kesinlikle tavsiye ediyorum. Sevgiyle kalın...

 

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok zaman gecmis üzerinden ama başka hangi kurslar vardi acaba? Ben de bu yaz arayıştayım, 20yaşı geçtim ve yüzme bilmiyorum artik öğrensem güzel olacak😒☺

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok teşekkür ederim adsız arkadaşım :)))) sayfama hoşgeldiniz.;) Turuncu beyaz yüzme havuzu var.Atatürk yüzme havuzu var. Semt olarak mı soruyorsunuz anlayamadım

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Hayal parktaki arkadaşlar gerçekten çok güzel öğretiyor ve tek tek ilgileniyorlardı. diğer yerlerde eminim öyledir. geç kalmış değilsiniz. :)

Adsız dedi ki...

Bayramda havuz acik oluyor mu acaba

Adsız dedi ki...

Başka hangi yüzme havuzu var semt hiç farketmez temiz olması yeterli

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok geçmiş üzerinden kusura bakmayın... muhtemelen bayramlarda kapalidir

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok geçmiş üzerinden kusura bakmayın... muhtemelen bayramlarda kapalidir

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Ataturk yuzme havuzu,
Riza Salih Saray kapali yüzme havuzu100.yıl yüzme havuzu,
Daha profesyonel bir havuz ararsanız Ayaş yüzme havuzu var,
Ne kadar hijyenik bilemem ama mavisu aqualand yüzme havuzu var.
Hiltonsanin yüzme havuzunda kullanabilirsiniz.
Daha detaylı bilgi isterseniz Adanayuzme.com yada Adana İl Gençlik ve Spor müdürlüğünün internet sitesine de bakabilirsiniz. Sevgiler...

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Ataturk yuzme havuzu,
Riza Salih Saray kapali yüzme havuzu100.yıl yüzme havuzu,
Daha profesyonel bir havuz ararsanız Ayaş yüzme havuzu var,
Ne kadar hijyenik bilemem ama mavisu aqualand yüzme havuzu var.
Hiltonsanin yüzme havuzunda kullanabilirsiniz.
Daha detaylı bilgi isterseniz Adanayuzme.com yada Adana İl Gençlik ve Spor müdürlüğünün internet sitesine de bakabilirsiniz. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Benim yasim 30 Ama yuzme bilmiyorum orenmek istiyorum bu yasdan sonra ordene bilirmiyim 1 hangi kurs daha iiiyi

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Kesinlikle öğrenebilirsiniz annem 46 yaşında öğrendi yüzmeyi şimdi birlikte tüplü dalış yapıyoruz. Çok korkuyordu ve başında boğulma tehlikesi atlattı yine de pes etmedi :))) 36 yaşındaki arkadaşım bu yıl kursa gidiyor umuyorum ki o da öğrenecek. yaklaşık 10 yıldır Adan da yaşamıyorum doğrudan bu kurs kötüdür diyemem ama hayal park taki çok iyiydi hocaları bence :)

Unknown dedi ki...

buldunuzmu hocam banada lazım

NankorKedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.