25 Ocak 2016 Pazartesi

Kore Dizileri (Takıntı mı yaptı ne :) It's Okay, That's Love / It's Alright, It's Love 1

          Yaklaşık 6 yıldır ramazan ayında izlediği 30 günlük yemek programları dışında asla asla asla tv izlemiyorum. haberleri  netten takip ediyorum. Belki netten haftada iki film izliyorum. Ama bu yıl nasıl olduysa arkadaş tavsiyesi hatta ısrarıyla tekrar başladığım kore dizisi ikincisini beşincisini derken sanırım 50. yi beraberinde getirdi. Uzun süre evde raporlu olunca durum daha vahim bi hal aldı.
           Senaryolarını çok beğeniyorum. Kültürlerini yaymaya çalışmalarını takdir ediyorum. Devlet kültürlerini korumak için dizilere ayrı bir önem veriyormuş. Hatta bir çok aktörün askerliğini; Kore kültürünü korumaya ve yaymaya çalıştıkları gerekçesiyle tecil ediyormuş hükümet.  Kendi kültürümüzden de çok şey bulunca daha samimi geliyor sanırım. Gelin- Kaynana atışmaları. İstenilmeyen gelini oğlundan ayırma çabaları. Eve asla ayakkabıyla girmeyip ev terliği kullanmaları :) Müstehcen sahnelerin yok denecek kadar az olması, yer sofrasında yemek yemeleri, yer yatağında uyumaları, zengin kız fakir oğlan ("o bizim aileye uygun değil") durumları vs. ne bileyim ben sevdim gitti işte :)
             Aslında bu bir tavsiye yazısı değil, ne o zaman ne bileyim ben :) (hastayım hasta o yüzden bu tripkolik haller;) siz bana bakmayın ) İşte beğendiğim bir kaç diziyi konusuyla paylaşmak istedim. Zamanınız varsa, canınız sıkılırsa, farklı şeyler izlemek istiyorum derseniz ben pes edip tavsiye ederim. :D


1.  It's Okay, That's Love / It's Alright, It's Love:  

 

4 farklı karakterde ev arkadaşının yaşadıkları eğlenceli, komik anlar anlatılıyor, işin içinde mutlaka aşk var. Esas kızımız işinde uzman bir psikiyatrist.(küçükken annesinin babasını aldatışına şahit olduğu için erkeklere karşı ilgisiz ve çok dağınık) Esas oğlumuz ünlü, başarılı bir yazar.( aynı zamanda Obsesif kompülsif bozukluğu var çok titiz ve düzenli)  Her bir oyunculuk bir başka güzel, Kesinlikle bayıldım, senaryosu da oyuncular da on numara beş yıldız. Çok güldüğüm sahnelerde oldu. çok ağladığım sahnelerde...  Ama bir kıza kibir, ukalalık bu kadar yakışırken bir adama da ağlamak bu kadar yakışır...
       Benim favori dizim oldu.



    Filmin müzikleri de hoşuma gitti benim 

                                     

    Hiç yorum yok: