27 Mayıs 2015 Çarşamba

Yorucu günün ardından...

Ne yorucu bir gündü. Günü farklı kılan hiç bir şey yapmayışım...   :( Sanırım çok alışmışım çok şey yapmaya. sabah okula gittim kursum vardı. erken çıktım. şinanaya uğradım kahve içmeye onu da oğlunu da çok özlüyorum. Nerdeyse oturduğum yerde uyuyacağım neyse bu hafta sıkıntılı,bunalımlı, depresif halimden kurtulmak için ha bire alış veriş yaptım ama kendime değil evime Şinanay'dan çıkınca da hiç gereği yokken mutfak halımı değiştirmeye karar verip çarşıya yöneldim. Bir yağmur bir yağmur sormayın gitsin iki dakikada balık oldum. Bu yıl bahar gelemedi :( Neyse aldım halımı eve geldim. Nasıl yorgunum uzun zamandır film izleyemiyorum açayım filmimi Casablanka  ( filmimi diyorum çünkü bu hafta onun kitabını" As Time Goes By" okuyup özetlemem gerekiyordu 67 sayfa ama sadece 1 sayfasını çevirmek baktım 2 saatimi alıyor vazgeçtim . filmi izler aklımda kalanı yazar ingilizceye çevirir kitabın arkasındaki soruları da cevaplarsam geçerim ben sınavdan. diye düşündüm. Ama ben nasıl yorgunum nasıl yorgunum eve gelip uyudum hemen :( offf yaaa size de öyle oluyor mu arada, bana hep oluyor...

Hiç yorum yok: