26 Mayıs 2015 Salı

BİZ KADINIZ... GÜÇLÜYÜZ... SİZE NE KARDEŞİİİİİİİMMMMMMM

Bu aralar sıkıntılı,depresip, bunalımlı halimden çıkamıyorum bir türlü... İyi kötü çabalıyordum da farkettim ki kendimden kaçarken daha çok tutsağı oluyorum kendimin ( bu kötü mü evet çünkü esaret esarettir )  Ben üzülünce, sıkılınca kendini yemeğe verenlerdenim yedim yedimmm yedimmmmm ...
) Dikkat et kilo alıyorsun bu aralar  hee ben körüm zaten bilmiyorum :(  hoppp daha fazla ye  )Doyma hissimi kaybettim hükümsüzdür.
    İçime kapanmadım hatta saçmalama derecesinde dışa döndüm az etrafın yadırgayan bakışlarına maruz kaldım sesim biraz yükselince ... sonra sesimi de içime attım.  (  şov yapıyor bakışları, dikkat çekmeye çalışıyor imaları... ( heee başka işim yoktu sizin dikkatinizi çekeyim dedim lütfennn bana bakın...
   Yaş büyük , iş yerinde de eski olunca rehberlik çalışmalarım ( ki tamamen iyi niyetimden valla billa )  çok bilmiş oldum...
   Kaşlarımı alasım gelmiyor  biri maymun kaçkını gibi olmuşsun kaşlarını aldırda gözlerini görelim dedi... dinledim mi tabi ki hayır...
    Adam arkadaşıma asıldı. Reddedilince ( ohhh yüreğim soğudu) Uygun dille uyardım. Şapşal ona aşık olduğumu, arkadaşımın aklını çeldiğimi idda etti Yuhhhh yaaaaa daha neler
     Nalet girsinnnnnn ! :)   umurumdasınız... yaptığınız her acımasız eleştiri umurumda... İftiralarınız umurumda...   Malesef ki öyle nefret ediyorum takmayayım kimseyi diyorum ama takıyorum.  O yüzden az bi susun da...
şişkoyum da çirkinim de makyaj da sevmiyorum.. her gün saçımı iki tane örüp işe gitmeye( öyle dediysem şu balık sırtı modellerden canım çok yakışıyor :P  ) sırt çantası kullanmaya,spor ayakkabı giymeye bayılıyorum. ( aslında topuklu ayakkabı beğeniyorum da yürüyemiyorum. vücudumun merkezi değişiyor. öne doğru eğimli oluyorum :)   Makyaja vakit ayırmaktan nefret ediyorum ( yalan haa bcerebilsem yapacam da bende yetenek yok )  Yükses sesle konuşmayı seviyorum bayanım diye dikkatinizi çekmeye çalıştığımı da nerden uyduruyonuz da ...    Çalıştığım iş yerinde kimseden hoşlanmıyorum.







Sadece ben buyum ...  Böyleyim...

Amaaannnn okudum sıkıldım.. konudan konuya atlamışım.. Boş verin beni  hatta herkesi boş verin  herkes kendiyle uğraşsın. lütfen sadece kendinizle uğraşın...


BU DÜNYADA HİÇ KİMSE DİĞERİNİ YARGILAYACAK KADAR MASUM DEĞİLDİR!


Ayrıca bak insanları kınıyorsun ya... işte tam o yerden darbe yiyorsun. O yüzden yapma. Çok istiyorsan tatlı dille uyar ...  Bende çok işe yarar mesela...





    

Hiç yorum yok: