3 Aralık 2012 Pazartesi

Yürüyorum ya ben :)


Yürüdüm yürüdüm
Değneksiz yürüdüm
Bodrum bana dardı
İstanbul'a döndüm...        ;)



      Bir mutluyum bir mutluyum ki sormayın gitsin. çok zorlanmakla birlikte en azından evin içinde  koltuk değnekleri olmadan yürüyebiliyorum. Rabbime hamd olsun... Bugünde dünya engelliler günü daha anlamlı. Ama İstanbul'a gelmeyi hiç istemedim Bodrumda çok iyiydim. ayaklarım geri geri gitti. ama yapılacak çok bişey yok. Şimdi evimdeyim burayı çok özlememişim sanki haftayada işbaşı hayırlısı bakalım.

     

SEVGİYLE KALIN...




SÖYLENMEMİŞ NE VARSA...

2 yorum:

X madame dedi ki...

evine hoş geldin :)
bu müjdeli habere çok sevindimmm seni tebrik ediyorum azminden ve başarından dolayı... dilerim birgün satırlarında koştum koştum da yazarsın ve bende keyifle okurum sevgiler...

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

x madame sana çoookkkkk teşekkür ediyorum.... inşallah çok kısa süre sonra oda olacak... :) sevgiyle kal.