24 Kasım 2012 Cumartesi

Öğretmenler Günümüz Kutlu Olsun...


 
Başta BAŞÖĞRETMEN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ün öğretmenler gününü kutluyorum.

"Hayatta en büyük mucize, küçükken iyi bir öğretmene rastlamaktır." Buket Uzuner
 
     Çocukluk hayalimdi öğretmen olmak . Kendi ilkokul öğretmenim gibi. “Anne öğretmen” 
 
  Ben ikinci sınıftayken yanına çağırıp sordu:
- Büyüyünce ne olacaksın? diye. Önünde bir defter vardı. heralde bizlerle ilgili notlar alıyordu.
- Öğretmen olmak istiyorum. Dedim. Gözlerinin içi hep gülerdi zaten. Parladı gibi de geldi bana. :)
Şimdi otuzlu yaşlarımdayım. Öğretmenim...
    
      Keşke bilebilseydi... Görebilseydi meslektaş olduğumuzu. Çok genç yaşta geçirdiği trafik kazasıyla ayrıldı aramızdan. (Rabbim gani gani rahmet etsin) ama beni 5 yıl okuttu. Bunun ne kadar önemli olduğunu şimdi çok iyi anlıyorum; çünkü günümüzde öğrenciler neredeyse her yıl öğretmen değiştiriyorlar.Neyse konumuz bu değil. Bugün çok sevdiğim işi yapıyorum.
 
Bunun için BAŞÖĞRETMEN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e ;
sonra Kendi İlkokul öğretmenim EMİNE KORKMAZ'a;
ilk, orta ve yüksek okulda adını sayamadığım emeği geçen tüm öğretmenlerime;   Şükranlarımı sunuyorum. Siz olmasaydınız ben bugün çok sevdiğim bu işi yapıyor olamazdım.
     herm Beni yetiştiren öğretmenlerimin ve meslektaşlarımın öğretmenler gününü kutlarım. 
 
 
SEVGİYLE KALIN...
 
 
Görsel Kaynak:
http://www.turkopedi.com/24-kasim-emekli-ogretmen-konusmasi.html

Hiç yorum yok: