21 Kasım 2012 Çarşamba

Fizik Tedavi...

           Doktora kontrole gittim bugün. Yürüyememin nedeni kemik erimesi olduğu için fizik tedaviye yönlendirdi.  ayrıca ayağımda ödem olduğunu söyledi. 1 haftaya kalmaz yavaş yavaş yürümeye başlarsınız dedi. sabah akşam şok tedavisi verdi. Şöyleki; günde 4 defa sıcak-soğuk su terapisi yapacakmışım.
      
       Bugün sabah ilk seansımı denedim. 3 dakikalık sıcak su- 1 dakikalık soğuk su- tekrar 3 dakikalık sıcak su şeklinde . Bunu günde 2 defa takrarlayacakmışım ki ilk seans iyi geldi. Pazartesiden itibarende hastanede fizik tedavi başlayacak.

       Bir de diyetisyene gittim. Bu defa kilo kontrolü için değil kalsiyum ağırlıklı düzgün bir beslenme planı oluşturmak için. Tuzu bu dönem için çıkarıyorum hayatımdan kullanacağım iğneler için zorunlu bir durummuş.

Bu yüzden lor peyniri,ayran,yoğurt ağırlıklı listem var. Ayrıca hemen her öğünde tüketmem gereken dereotu. Neredeyse sütten daha fazla kalsiyum kaynağıymış dereotu. Ben hiç bilmiyordum. Bakalım adım atma sürecim nasıl devam edecek.




Sevgiyle Kalın...

2 yorum:

X madame dedi ki...

bende hiç bilmiyordum dereotunda kalsiyum olduğunu çok şaşırdım. öğrenmiş oldum sayende :)
umarım herşey yolunda gider ve hızla iyileşirsin canım sevgiler...

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

:) çok teşekkür ederim Xmadame iyi dileklerin için. İnşallah