18 Haziran 2017 Pazar

İKEANIN YENİ FİKRİ ÇOK ORİJİNAL...

       HAYIRLI RAMAZNLAR, MERHABALAR, BENDEN SES SOLUK HATTA SELAM VAR HEPİNİZE :)))   

      Tembel, içerisine öğrenme isteği olmayan, yemek pişirmeyi sevmeyen, zor yada sıkıcı bulanlar için İkea bir pazarlama şirketiyle anlaşıp "DÜNYANIN EN BASİT YEMEK KİTABI" Sloganıyla yeni bir ürün hatta hizmet sunuyor.  “Cook This Page” (bu sayfayı pişir) isimli kitabını piyasaya sürdü. Pişirme kağıtlarının üzerinde yemek tarifleri var hem de görselli :) 

        Ben Aşçı Çırağı olarak (profesyonel Çırak:))  bu fikri çok eğlenceli buldum. Ayrıca tarifler fırında piştiği için sağlıklı olduğuna inandığımdan ayrıca beğendim. En kısa zamanda İkea ya gidilecek bu kağıtlardan pardon bu yemek kitabından alınacak, pişirilip buradan yorumlanacak. :)) 








 Ahhh şu görüntü varya şu görüntü resmen mest etti beni :)))  iftara da 5 saat kaldı. Menümde yalancı kalamar. Tavuk kızartma var ...  


Bunu gereksiz buldum açıkçası Ben sonunda karıştıracaksam kimse kusura bakmasın böyle özenle dizmem :) 




Kaynak: http://www.thegeyik.com/ikea-sonunda-yemek-isine-girdi-karsinizda-cook-this-page/

Hiç yorum yok: