11 Kasım 2015 Çarşamba

pissss Dilek için hediye 1 karatahta menü

     Pissss Dilek evlenmiş ama beni düğününe çağırmamıştı :)))))   Neyse affettirdi kendini. Çok severim onu yeri bende ayrıdır. Hazır bunalımdayken sürekli evde takılıyorken yemiyor ya da uyumuyorsam  ( neredeyse imkansız)  Dilek başta olmak üzere bir kaç arkadaşım için hediye hazırladım. istedim ki el emeği olsun. kullanınca beni hatırlatsın.  %100 sevgimi içersin :))))
     Hediyelerimden ilki karatahta menü hazırlamak oldu. İster günlük menüsünü yazar, ister eksik listesini isterse mesajlaşma panosu olarak kullanır diye düşündüm. Şimdilerde moda :) bende tam bir moda tutkunuyum :))))))

Önce kesme tahtası aldım.




 sonra siyah mat boyaya belli ölçüde derz dolgusu ve ihtiyaç halinde tiner kullanarak karatahta boyası yaptım. Bunu ilk http://nasilyapilirkibu.tumblr.com/post/19534302698/karatahtaboyasi  burda görmüştüm. ama asıl http://www.turuncuoda.com/p/chalk-paint-boyasi-hazirlama-bu-sayfay.html burdan öğrendim.
 sonra önce yatay sonra dikey iki kat fırçayla boyayıp rulo fırçayla üzerinden geçtim.


 kendime de girişe asmak için bir tahta parçasını boyadım.


 aşçımızı çıktı alıp hamur kabartma yöntemiyle hazırlayıp dekupaj tutkalıyla tahtaya yapıştırdım.
 sonra da sprey vernikle boyayıp bitirdim :) beyaz tutkal görünen yerler bir süre sonra kayboluyor :)

 bitti... İlk hediyem bu kadar...


Hiç yorum yok: