15 Haziran 2015 Pazartesi

Özlüyorsan git konuşmuş muş muş ... 2 uslanmaz ben :((((

13.01.2013 tarihinde özlüyorsan git araymış mış mış.. başlıklı yayınım var şimdi neden 2 devam filmini çektim. eğer bir hatayı iki defa yapılıyorsa o artık tercihtir hata değil. neyse durumum tam olarak öyle değil geçen yaz arkadaş aracılığıyla birisiyle görüştüm farklı şehirlerde olduğumuz için 3-4 ay telefonla görüştük ( ne görüşmesi bildiğin çıkıyoruz) nasıl mutluyum yine güzelim yine çiçek ;)  ayaklarım sağlam basmakla basamamak arasında gelip gidiyor. Henüz görmediğim birisi hakkında ısrarla önyargılı davranıyorum. mantığım bu iş asla asla asla olmaz diyor kalbim boşver yaşa gitsin diyor... neyse benim bi olur bi olmaz nazlanmalarımla geçti 3-4 ay sonunda görüşme günü geldi aman Allahım ben çocuğa bayıldım bittim yani... neyse o da heyecanlıydı çok yada ben öyle hissettim. güzel geçen buluşmanın ertesi sabahında ben yinre acabalarla başladım konuşmalara o da olmaz artık biz farklıyız beraber yapamayız dedi( bence bahanesi tabi hoşlanmadı benden , ten çekmedi vs. ne denirse işte istemiyorum dedi bitirdik görüşmeleri)

...

Aradan neredeyse 10 ay geçti bu süre zarfında hiç görüşmedik birbirimizden hiç haber almadık.   sonra benim kendini akıllı zanneden ama akılsız telefonum şahsa ve listemdeki diğer tüm şahıslara olur olmadık mesajlarımı iletmeye başladı whatsapp uygulamasından virüs mü ne bulaşmış yazılımında mı ne hatası varmış dedi servis

neyse bir iki derken bu ne demek oluyorla başladı ilk konuşmamız durumumu izah ettim. bende şaşırmıştım cidden. bu şekilde arada mesaj almamak için beni engellemesi gerektiğini söyledim. yapmadı gerek yok dedi. tamam dedik konu kapandı. ( yalannnnnnnn   ölüyorum onun için :)  nasıl mutluyum bu bir işaret diyorum kesin işaret geriye kalan 200 arkadaşım için herhangi bir işaret değil ama :D  )   neyse olay bir kaç kere daha tekrarlanınca dayanamadı heralde aradı biraz sohpet ettik yazın bir kahve içelim bir ara dedi ( benim gözler kalp şeklinde ama sözde çaktırmıyorum. gerek yok kusura bakma cidden sabrın için teşekkürler ayakları ( yalannn kocaman yalannnn sen iste ben o şehre gelirim bir fincan kahve için o moddayım) neyse tamamlaştık o haftasonu her ikimizde memlekete gideceğiz oy kullanmak için. ( bak bak bak araya da bilinçli sorumluluk sahibi haklarını bilen ve kullanan vatandaş havamı da attım ;) bu buluşmada tanışmamızı sağlayan aracı olan arkadaşımızda olacak diye kararlaştırdık gün, yer belirlendi...
...
 gel gelelim ne oldu şahıs haftasonu gelince aramadı. mazeret bildirmedi... bahane uydurmadı... özür dilemedi... hiç bir şekilde aramadı :((( bende boynum bükük bu şehre döndüm...  kendimi aptal gibi hissettim ikinci defa  hemen telefon numaramı değiştirdim. rehberimden sildim...  acımı kalbime gömemedim henüz ama büyük bir adım attım...  Ne kadar kolay bir insan olduğumu benim cepte olduğumu düşünmüştür heralde diye kendime uzun süre de kızdım ohhh olsun sana dedim. Kısaca böyle hala depresyondayım...   umarım çabuk atlatırım... 

4 yorum:

DARK_BLUE dedi ki...

Tipik kadın davranışı.. :) kafanda kur, inan, cephe al :) adam kendi teklif etmiş ekecek olsa neden böyle bir şeye gerek duysun.. belki önemli bir şey olmuştur geçtikten sonra yazacak cesareti kendinde bulamamıştır veya belki ciddi bir şey olmuştur da o tel, buluşma falan aklına bile gelmiyordur ;)

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

:) canım benim doğru söylüyorsun ama hala mı arayacak cesareti yok. Bu arada başka arkadaşlarıyla konuştuğunu öğrendim hatta aracı olan arkadaşa gelemeyeceğini de söylemiş ama bunu bana da söylemeliydi diye düşünüyorum. sanki vur-kaç yapıyor :) Ben kendine fazla güvendiğini düşünüyorum daha doğrusu benim onun için hep hazır olduğuma inanıyor.

DARK_BLUE dedi ki...

Eleman enteresanmış.. ben erkeklerin böyle kompleks düşünen varlıklar olduğuna inanamiyorum ya öyle vur kaç falan :) biraz zaman tanı kendine etkisi azalacaktır takılmaya değmez..

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

umarım dediğin gibi olur :) etkisi azalır yani yorumlar için ayrıca teşekkür ederim :)