7 Mart 2013 Perşembe

Yine Yeniden Mim ;)





o bilir o bilmez Beni mimlemiş kendisine teşekkür edip hemen cevaplarıma geçiyorum ;) Bu arada kendisi genetik bilimciymiş(Genetik kesinlikle çok kıskandığım bir bölüm. Gözüm üzerinde kendine dikkat et ;) 

  • Şu an olmak istediğin yer?
  • Ailemin yanı;) hepsi ayrı ayrı yerlerde annem, ablam bodrum,kardeşim izmir,Ben İstanbul, Çok kıymetlim teyzem Adana :( Hepsiyle beraber Bodrumda olmak isterdim :) hehehe çok fenayım;) 

  • Hayatın da istediğin yerde misin?
 Yaptığım işi, yaşadığım şehri seviyorum ama henüz istediğim yerde değilim.


  • Hangi film ya da kitap kahramanı olmak isterdin?
Annaaammm çok zor soru şöyle ki okuduğum her kitabın,izlediğim her filmin baş kahramanı olarak hayal ederim kendimi zaten ama özellikle şu olmak isterdim diyemiyorum. 


  • Sence en anlamlı bir çift söz?
Tabiki;  SÖYLENMEMİŞ NE VARSA...   Hayatım boyunca en fazla kullandığım. İçinde çooo ... kkkkk fazla anlam barındırıp duygumu ya da düşüncemi en öz biçimde ifade edebildiğim cümlem... 


  • Tercih edecek olsan cep telefonu mu bilgisayar mı?
Bilgisayar


  • Yaşamak istediğin yaşam dilimi?
Sadece şu an... Ne öncesi, Ne sonrası...


  • Kendini 3 kelime ile anlatır mısın?
Çok hassas,kırılgan; güler yüzlü(aşırı güler yüzlü :P ) , Duygularıyla hareket eden (Mantıksız)  



Kendim ile ilgili 11 gerçeğe geldi sıra, 

Bu soruya bir önceki mimde cevap vermiştim özür dileyerek cevaplamayayım. Yoksa kimliğim açığa çıkar ve FBI beni kovar ;) 




Bu arada bana da arkadaşları mimlemek kısmet olduğu için mutluyum umarım onlarda mutlu olurlar  Sevgiyle Kalın...

 Banuca

NOWACRAFT

marifetlihanimlarklubu

Tatlı düşler!







Hiç yorum yok: