14 Şubat 2013 Perşembe

Geleneksel Kış Şenlikleri film izlemek... Django...

    ,
     Evet iki haftalık tatil bitti, okullar açıldı. tatilimizin ilk haftası aslan kralımızı gezdirmekle geçerken ikinci hafta memleketim Adana'ya gittim. sağlık sorunlarım yüzünden neredeyse iki yıldır gidemediğim memleketimi özlemiş giibydim. gibiydim diyorum çünkü uzun yıllar başka şehirde kalıyorsanız benim gibi arafta kalıyor insan... Ne kopabiliyor ne oralı olabiliyor. Hep bir yanı eksik hissediyor. :( Bunu çok yaşadım bu gidişimde.
  Neyse haftasonu iki güzel film izledim.Ve ıslarla tavsiye ediyorum.

İlki  "Zincirsiz"


Amerikan İç Savaşı’dan 2 sene öncesinde, Güney bölgesinde geçen film Köle Django’nun Alman asıllı ödül avcısı Dr. King Schultz ile yolunun kesişmesiyle başlıyor. Django, eski efendisini ölü ya da diri ele geçirmek isteyen Schultz ile anlaşmaya varır ve özgürlüğü karşısında Brittle kardeşleri kendisine getirme sözü verir. Görev başarıyla tamamlanır ama ikilinin yolları ayrılmaz Schultz ve Django beraber Güney’in en çok aranan suçlularının peşine düşerler… ‘Avlanma’ hünerini her geçen gün geliştiren Django’nun artık tek bir hedefi vardır: köle ticareti yüzünden kaybettiği eşi Broomhilda’yı bulmak ve onu kurtarmak... Bu hedef onları kötü şöhretli “Candyland” çiftliğine ve çiftliğin sahibi olan Calvin Candie’ye götürecektir…

 
Tarantino efsanesi...
Kendisininde iki dakikalık rolü var filmde. Ama konusu, oyunculuk gerçekten çok güzeldi. Ölmeden önce izlenmesi gereken filmlerden bence...

Sizi fragmanıyla başbaşa bırakıyorum. İyi seyirler.

 
Sevgiyle Kalın... Ve Söylenmemiş Ne Varsa...

Hiç yorum yok: