1 Şubat 2013 Cuma

2 Kartepe Kayak Merkezi... Beklenen misafirler geldi... İhsan Arslan 'la Harikalar Diyarında...

2. gün sabah kahvaltımızı yapıp soluğu yine oyun alanında aldık. Yine çoookkkk eğlenen yiğenimle çıkışta amca ve hala ziyareti için Kocaeli'nin yolunun tuttuk. Aslında bu gezinin diğer bir amacı Kartepe Kayak Merkezine gidip kar görmek. :) Kuzenleriyle yıllardır görüşemeyen yiğen çok mutlu oldu. Bir ara siz isterseniz gidebilirsiniz ama ben burda kalacağım dedi :) Bu iyi bir şey mi Kötü Bir şey mi ? seçemedim doğrusu :)
Sabah kahvaltı sonrası kuzenler ben annem ve tabiki kahramanımız Arslan Kral Kartepe için yola düştük. Önce suratlar asıldı. Kartepe'ye yaklaşınca karı gösterdik ama surat bir karış ;
-istemiyorum.
  - sebep?
- Kar gökten yağmuyor. Banane istemiyorum (haydaaaaaaa   :) duaya başladık umarız yağar diye.)

Otelin otoparkına gelince arabadan inmek istemedi. Bir süre oyalandı. sonunda bizimle gelmeye ikna oldu. alana varınca neşeli kalabalık onu heyecanlandırmadı. :(  ilk 10 dk. hiç bir şey yapmak istemedi. Umutsuz kızak kiraladık işe yarar mı diye ama önceleri istemedi. Kuzenler kaymaya başlayınca ikna oldu.

...

VE istenen oldu. İlk kayışla beraber keyfi yerine geldi. Kar yağmaya başladı. bir daha, bir daha , bir daha kaydı :) Çok eğlendi. Anneannesiyle kartopu savaşı yaptı. Telesiyeje bindi. telesiyaj sırası beklerken ;(o konuya özel olarak değineceğim) Kendi kendine kartopu oynadı.

Tekrar gelelim hatta hiç gitmeyelim diye tutturdu .  :)



Gelelim kartepede telesiyej olayına; Kısa yada uzun tur ne yaptığın önemli değil. ancak telesiyeje binince yolun yarısında indiriliyorsunuz. Tekrar sıraya giriyorsunuz. :)  araya kayak yapan insanlar bindiği için mecburen sıra uzuyor yaklaşık 40 dk. kadar bekliyorsunuz. Sinirler geriliyor. Ben de her gidişimde bir daha binmeyeceğim dememe rağmen her defasında bu uygulamayı unutup biniyorum. Umarım bir dahakine unutmam.  eğer kalabalık olmayan bir günde gidiyorsanız mutlaka binin ama kalabalıksa gerçekten zevki falan kalmıyor,İşkenceye dönüşüyor. 

sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok: