14 Ocak 2013 Pazartesi

Geleneksel Kış Şenlikleri Başlasın :) 2. Yapboz Yapmak...



Çok severim yapbozu ben Mevsimlerden de kış olunca tam yapboz zamanı dedim .
Şükran Ablamda görüp beğendiğim Ravensburger'in 1000 Parçalık " Huzur ve Uyum" isimli  yeni puzzle :) Çok heyecan verici. Ben puzzle birleştirmeyi çok severim. (Birleştirebildiğim sürece: ) Sonra onları çerçeveletip hediye etmeyi :) bakalım bu kaç günde bitecek :)















anaamm Ne güzelde ilerliyorum emin adımlarla  :D









Bazen gecenin bir yarısı uyanıp kaldığım yerden devam ettim :)









Yazıyı yayınlama fırsatı bulamadan yapboz bitti bile. :)  






Hatta ikincisine başladım.   ;)






Buda Dianne  DENGEL 'e ait "Mutluluğun Resmi " adlı tablonun yapbozu ;)  Bu diğeri kadar kolay gelmemekle birlikte ara tatile kadar  devam edenen heralde Malum okullar kapanmak üzere ve yazılı,performans notu vs. yoğunluğundayız. Hepimize kolay gelsin ;)



SÖYLENMEMİŞ NE VARSA...


 
 
 
 
 
SEVGİYLE KALIN...

Hiç yorum yok: