8 Aralık 2012 Cumartesi

Mucizeler Dükkanı...

      Cumartesiyi Pazara bağlamak üzereyken saatler. Ben hala erken uyamayı öğrenememişken; En sevdiğim şeyi yapıyorum...
  Türk kahvesi,kitap... Daha ne olsun...

     Kitap;Mücizeler Dükkanı alınalı neredeyse bir yıl olacak ama bir türlü sıra gelmedi. Yazın ameliyattan sonra kendimi, Kore dizilerine kaptırmıştım :P    Neredeyse 7/24 izliyordum. Zaten hep yataktaydım. İyi kötü Korece bile öğrendim :D

     Kitaba dönecek olursak;


     "Artık o eski tasasız kız değilim. yaşadığım her günün değerini biliyorum. çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim...
      Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim...

      Hayatın içinden dört güçlü kadın...
      Küçük mucizeler, büyük umutlar ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikaye... diyor yazar ve bu kitapta kendinizden bir şeyler bulacaksınız". Diye ekliyor.



     Bakalım... Kitapla ilgili yorumumu bitince postu güncelleyerek yazarım. Şimdiden iyi okumalar kendime...





SEVGİYLE KALIN...     Ve daha  SÖYLENMEMİŞ NE VARSA...





( Herşey bir tarafada böyle güzel dakikalar yaşarken, bu mevsimde, odada, tam da tepemde şu sivrisineğin ne işi var...   :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok sürükleyici bir kitap diğerlerinide okumalısın. bloğunu beğendim hemen takibe alacağım.

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

eevt sürüklüyor gerçekten :) bloğumuda hoşgeldiniz diyeyim adsız arkadaşım :)