3 Haziran 2013 Pazartesi

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA...

 Uzun zamandır girmiyordum sayfaya Kısmete bak ki üst üste kötü haberlerle gelmek varmış buraya...

Nasıl bu hale geldik bilemiyorum anayasalarla güvence altına alınmış ,kazanılmış haklarımızı kullanamıyoruz. Şerefli Türk Polisine düşman kesildik... Sadece emirleri uyguladıkları için...   Yinede ne olursa olsun şiddetin hiç bir açıklaması olamaz...   Biz aynı taraftayız aslında.... Bu ülke için varız...

 Kalbim Taksim'de, Gündoğan'da, Atatürk Parkı'nda, Kızılay'da....  




Değinmeden edemeyeceğim bazı konular var. Biliyoruz ki Türk medyası sınıfta kaldı.   Medyacılığın temel ilkelerine ters düştü. İş sosyal medya ya kaydı. Arkadaş olduğum kişiler, takipçisi olduğum sayfalar gördüm. Nifak tohumları serpmeye çalışan. "Oh olsun ne işleri var orada diyenini de çekemiyorlar diyenini de gördüm...   Daha da ileri gidip kalabalığın dinsiz olduğunu ima edenleri de (Rabbim ıslah etsin onları)

Antep'te ülkücüler devrimcileri bıçaklıyor sessiz kalmayın oraya gidin diyenleri de...

Bize ait olmayan yalan yanlış fotoğrafları kullanıp halkı kışkırtanını da gördüm...  Bize ait olup yayınlanmayanları da....   Gerçeği yansıtmayan farklı açılardan çekilip tamamen yanlış anlatanınıda... O değil gerçek fotoğraf bu onda photoshop var denilenleri de gördüm..

Haklı sesini duyurmak için protesto yapan halkımı komik bulduğunu söyleyeni de gördüm.  Okudukça, gördükçe yüreğim parçalandı.

Sonra bir şey daha gördüm eylem yapanlar sokakları temizledi.  Polise börek de ikram etti...   (sonrası acı oldu tabi)

 Sonra Pkkıların açtığı liderimiz dedikleri kişinin posterinin yanında Atatürk posterleri gördüm...   Üzüldüm...

Çok ağladım,yerimde duramadım, bazen gururlandım.   En çok biz kararı aldık uygulayacağız. Bir kaç çapulcuya mı kaldı ya üzüldüm.



Saçmalamaya mı başladım başını sonunu mu karıştırdım yazacaklarımın bilmiyorum.  Zaten nette sayfalarca yazı var...   Görsel var... Video var...

Sadece oh olsun diyenler için hatırlatıyorum;


Demokrasi;  Biz gün azınlığında çoğunluk olabilme hakkına saygı duyulmasıdır.    Ve şiddetin hiç bir şekli kabul edilemez....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sayfa sahibi demokrasi tanınızı çok beğendim çalmak istiyorum. Ve tebrik ediyorum hala bazıları börek çörek tarifi veriyor sayfalarında duyarlılığınız için teşekkürler. Sevgiyle kalın

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

sana da merhaba misafirim :) yorumun için ayrıca teşekkür ederim... Ülke için huzurlu,adil günler diliyorum. sende sevgiyle kal...